onsdag 14 november 2018

HIPP HURRA!

Nr. 107 "Hipp Hurra! (63 av 365)

Idag fyller min älskade gubbe hela 78 år! Så vi har verkligen nåt att fira!!
Alltså börjar jag med nåt tiktigt kul när jag nu börjar med att ta upp fotoutmaningen igen.

Men...att han är 78 är det inte många som tror. Igår var han på systemet för att handla lite gott till kvällen. Han köpte bl.a. 1/2 flaska skumpa och då frågade tjejen i kassan om han skulle fira nåt speciellt. Ja, jag fyller år i morgon, svarade Rolle. 
Hon frågade om det var jämt, 60 t.ex.!? Nä, det är 78, men hon hörde fel så hon trodde han sa 68. Rolle rättade henne inte en gång till, alltså kom han hem och var väldans nöjd.....*fniss*

SUSIE

1 kommentar:

  1. Så kul att du har börjat om! Härlig känsla förstår jag för din make från systemet, hi hi :-)

    SvaraRadera